Thursday, November 9, 2017

Cum a început să-mi placă Dick! (1)

Cum a început să-mi placă Dick! 1 sperăm că nu vor primi doar critici, deoarece este prima dată când am scrie o fantezie .... Și sper că aveți răbdare să-l citesc! A început într-o vară foarte fierbinte, am fost 16 și sa dus la casa bunicilor în vacanță. Bunicii nu au fost tratamente spa acasă și nu au fost să meargă acolo singur, să aibă cineva grijă de mine, părinții mei hotărât să se roage pentru fratele meu să mă însoțească. Fratele meu, care a fost de 12 ani mai în vârstă decât mine, după ce a avut o ceartă cu părinții mei nu au vrut să mă însoțească pentru că este obositor să aibă grijă de un rezervor, așa cum am spus, a fost de acord în cele din urmă. Sunt cu adevărat bucuros că mă duc la țară, pentru că știam că există liniștită și plăcută și nimeni care să mă deranjeze de la marea mea plăcere să citesc. Am fost un băiat nici frumos, nici urât, inaltime, aproximativ 1,80 cm, un pic mai durdulie, dar nu de grăsime, introvertit, timid și fără mulți prieteni. Fratele meu a fost opusul meu într-un aparat, un băiat vesel care nu dor de o petrecere schimb, a avut mulți prieteni și a fost, în general, o foarte tare, în cazul în care menționa că a fost chiar mai frumos decât mine și a avut în fiecare săptămână pentru o nouă prietenă. Am decis să plece, dar, pentru că nu era nimic pentru a merge și pentru că fratele meu nu-i plăcea să merg cu trenul a întrebat un prieten, Sorin, să ne ia cu masina ... Am plecat din București la ora 9 dimineața și la ora 12 am fost în tara. Pe drum, fratele meu și prietenul său au ascultat, râs, a glumit și a spus că fetele așteaptă să vină în seara pentru a vedea ce bunăciune este în sat, și discotecă-o la dracu 'unele femei țărănești. Când am ajuns au dormit puțin și să nu fie în seara asta am obosit să citesc. La 21 de ani au mers la discotecă și am rămas în casă să se joace cu un joc pe care l-am adus cu mine din București. Sorin mine și ma invitat la discoteca, dar fratele meu a spus că trebuie să fie babysitting în acea noapte. M-am bucurat că a fost liniștită în casă după ce au plecat, am jucat în jurul cu jocul meu și apoi am luat-o baie de 23. Baia era murdar ca băieții să meargă și au fost spălate, și a lăsat în urmă mizeria lor. După ce am curățat după ce le-am spălat și am văzut-o noaptea trecută și am spus 12 la culcare. Casa avea trei camere, un frate de dormit dormitor, un dormitor în cazul în care am fost să dorm în camera de zi si Sorin. Peste 15-20 de minute am auzit zgomot în stradă și am dat seama că au venit. El a auzit două fete și-am dat seama că toată lumea este beat. După câteva minute de mers la baie și când mă întorc am vrut să bea puțină apă, dar trebuie să treacă prin camera de zi. Deși am fost jenat m-am dus repede acolo și când am vrut să mă întorc, am văzut Sorin așa cum am încerca să pună pula in gura fata care a murit a venit, dar se pare că nu reacționează deloc. Sorin injuraturile ma oprit și a spus, uita-te, și țăranul pe care doriți să dea pula ei și ea doarme la fel de rău acest lucru, mi-era rușine să ma uit, dar el a venit la mine atât de gol a fost. M-am oprit și am văzut în fața mea un om negru, foarte inalt, aproximativ 1.90, atletic, el cu un penis fara par imens (aproximativ 21 cm). Sorin, care abia se ridice în picioare spunând că trebuie să faci ceva ce ți-e dor de bile și este clar că nu se poate dracu '. Pentru că nu spun nimic, el a spus că a avut o idee: - Karmin, dacă tot ceea ce este în păsărică ei gol, nu vă luați chiloți și sutien ei pentru tine si am sa ma uit ca tu stai și să-mi o labă? - Nu mi-e rușine că am Sorin și nu se îmbracă ca o fată din nou. Oricum nu cred că am venit. - Lasă-mă să-l dracu ', tu ești o fată mare. Rochie decât mine și am LaBar și gata. - Bine îmbrăcat, dar vin în camera mea ca fratele meu poate veni și râde de mine. Am intrat în cameră și se așeză pe pat și am purta chiloți și sutien fată nu a știut cum să-l pună. L-am ajutat și a spus: - Da, arăți mai bine în acest fel. Poate că pot să vă dracu '. Stai aici, pe patul de lângă mine să te văd mai bine când am freca Dick. M-am așezat pe pat lângă el și el a frecat pula lui la un moment dat și a început să-mi mangaie pe fund în chiloți. - Cum vă simțiți, am întrebat rușine? - Am freca fundul, și ai pus mâna pe pula mea, dacă încă nu ai cel măcar dracului dezmierdare ... Deși, mi-era rușine, am pus mâinile în cele din urmă pe penisul lui și ma mângâiat ca insistente. La un moment dat mi-a spus să stau pe burta mea am vedea mai bine fundul este foarte frumos și bombat. Am fost sprijinit pe burta, el ma mângâiat, iar la un moment dat am observat că nu pot să-l stea pe laba burta. A început să-mi mangaie pe spate și umeri vine la pula deasupra capului meu. - Întoarceți-vă la tine și tata mangaie si am aproape gata. - Ce este asta? - Ai venit înapoi și veți vedea. Oooo, dar tine si instrumente pulic. Iti place să mângâi un om, astfel încât să mai bine decât mine! A început mangaie penisul meu, prin cele mai putin chilotei pe fata si apoi a urcat pe mine ma mangaie pe sutien practic. El mi-a spus închis ochii, am închis și eu l-au mângâiat. La un moment dat am simtit ceva greu peste buzele mele și el îmi spune: - Suge pula mica mea și tu ești o fată mare, dacă faci asta. Eu nu, dar în cele din urmă a pus pula lui in gura mea. A fost prima dată când am lua o pula in gura si obrajii rănit cât de lung și gros a fost. El a fost deasupra mea și a pus pula mea in gura ta din ce în ce mai mult, până când am reușit să pun toată pula in gura ei. Am deși am fost speriat m-am bucurat să fiu cu pula in gura lui, am descoperit că îmi place. Când suge când o ling, așa că a spus să-l linge capul meu că cocoș mare și gustos să-l suge la fel de bine, omul ar trebui să fie întotdeauna fericit cu fata lângă el. La un moment dat, el a început să-mi dracu 'în gură și a simțit ceva lipicios și acru în gură. - înghite toate sperma pe care ai fost o fată bună și eu merit să bea lapticul. Am înghițit totul și apoi mi-a spus să-l aducă un pahar cu apă la fel de obosit de când am gura încă dracului. M-am dus să-l, dar când m-am întors el a fost adormit în patul meu. M-am îmbrăcat în pijamale și am pus sub pătură lângă el >>>>> (2)


No comments:

Post a Comment